Prioriteti globalnih potrošača u 2021. godini. Primjer: „Dom kao središte u Sjedinjenim Državama u odnosu na Hrvatsku“

Razgovarajmo o novonastalim globalnim potrošačkim trendovima u kontekstu standardizacije proizvoda naspram strategije prilagodbe proizvoda. Tema je proizašla iz predmeta Međunarodni marketing, no vrlo zanimljiva i široj publici!

Označite stoga svoje kalendare za srijedu, 5. svibnja 2021. godine, s početkom u 15.45 h, kada nam u goste (virtualnim putem) stiže prof. Srđan Zdravković sa sveučilišta Bryant, Rhode Island, SAD.

Naziv predavanja: Prioriteti globalnih potrošača u 2021. godini: Teme koje transformiraju potrošačka tržišta i pokreću međunarodnu prilagodbu proizvoda / Primjer „Dom kao središte u Sjedinjenim Državama u odnosu na Hrvatsku“

Povezano uz teme koje se obrađuju na predmetu Međunarodni marketing, prezentacija će se usredotočiti na potrošački trend „Kuća kao središte“ i istražiti razlike u očekivanjima i razvoju stambenih proizvoda između Sjedinjenih Država i Hrvatske.

Sudionici prezentacije imaju priliku aktivno sudjelovati u ovoj prezentaciji s uključenim video kamerama. Pitanja i komentari su više no dobrodošli i mogu se postaviti na engleskom ili hrvatskom jeziku. Predavanje je, kao i uvijek, otvoreno za javnost. Iskoristite psve prilike koje vam se nude!

Zoom poveznica

(Zoom ID: 971 4773 7925)

Profesor Srđan Zdravković pohađao je osnovnu školu Veljka Vlahovića i III. Gimnazija u Splitu prije preseljenja u Sjedinjene Države. Doktorirao je međunarodno poslovanje i marketing na Sveučilištu St. Louis (SAD), a od 2008. godine radi na Sveučilištu Bryant (SAD). Specijalizirao je područje međunarodnog marketinga. Njegovi znanstveni radovi objavljeni su u brojnim akademskim časopisima, knjigama, udžbenicima i zbornicima. Za ovu prezentaciju koja će analizirati ​​proizvode tržišta nekretnina, relevantna je činjenica da je profesor Zdravković i licencirani agent za promet nekretninama.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *